.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر استیضاح وزیر جهادکشاورزی تایید شد

 فارس: سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تاکید کرد: صحبت‌های جهانگیرزاده مبنی بر استیضاح خلیلیان را تایید می‌کنم؛ زمزمه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در جمعی از نمایندگان بصورت جدی ایجاد شده است.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ضمن تائید خبر استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی تایید و تصریح کرد: فرافکنی و گزارش ضعیف وزیر جهاد کشاورزی، در صحن مجلس نهم باعث شد نمایندگان مجلس به ناتوانی و ضعف وی در اداره بخش کشاورزی اطمینان پیدا کنند.

وی با بیان اینکه به عقیده بسیاری از متخصصین، کارشناسان، تولیدکنندگان و کشاورزان خلیلیان ضعیف‌ترین وزیر بعد از انقلاب نه تنها در بخش کشاورزی بلکه در بین کلیه وزرا می‌باشد تصریح کرد:‌ متاسفانه کارشناسان و متخصصین ستادی که نقش اصلی در امنیت غذایی دارند و از ذخائر تخصصی نیروی انسانی نظام هستند با بی‌توجهی آقای خلیلیان، به کرامت و حیثیت تخصصی آنها لطمه وارد شده است.

نماینده مردم دزفول ادامه داد: این اطمینان خاطر را به کارشناسان و کشاورزان می‌دهیم که به حمدالله اعضاء کمیسیون کشاورزی مجلس نهم افرادی متخصص، متعهد، دلسوز و بصورت جدی پیگیر مسائل و مشکلات بخش کشاورزی هستند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تاکید کرد: صحبت‌های جهانگیرزاده مبنی بر استیضاح خلیلیان را تایید می‌کنم؛ زمزمه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در جمعی از نمایندگان بصورت جدی ایجاد شده است.

پاپی‌زاده در پایان تصریح کرد: آمارهای خلیلیان را به صورت تخصصی و میدانی راست آزمایی خواهیم کرد و موضوعات را علمی و تخصصی پیگیری می‌کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.